Reklamace a servis
REKLAMACE
Zde naleznete informací o tom, jak reklamovat zboží zakoupené v našem obchodě a o možnostech pozáruční opravy vašeho přístroje VUEROID.
![]()
Upozornění:
Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali, že naše kontaktní adresa je:
STANDOL s.r.o. Novolipanská 82, 103 00, Praha 10 – Lipany
Toto je pouze adresa pro sídlo společnosti a není určena pro osobní návštěvy ani pro kamennou prodejnu. Podpora našich zákazníků probíhá výhradně online prostřednictvím našeho eshopu. V případě jakýchkoliv dotazů nebo potřebné pomoci se prosím obraťte na náš zákaznický servis, který je k dispozici prostřednictvím e-mailu, tel: +420 777 032 513 nebo tohoto kontaktního formuláře .
Děkujeme za pochopení.
Osobní předaní zboží je možné pouze po předchozí dohodě.
Ještě před odesíláním palubní kamery Vueroid k nám na reklamaci proveďte prosím následující kroky, k zjištění stavu palubní kamery.
Krok č.1
- Vypněte přístroj a vyjměte microSD kartu.
- Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet microSD.
- Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
- Zformátujte kartu na systém souborů FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu Blackvue Viewer.
- Vložte zformátovanou kartu do přístroje a zapněte ho.
Krok č.2
- Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
- Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet micro SD.
- Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
- Otevřete rozbalenou složku s firmwarem a zkopírujte veškerý její obsah na MicroSD kartu.
- Vložte MicroSD kartu zpět do kamery a zapněte ji.
- Počkejte, až kamera oznámí: „Upgrade is now complete, continuous recording will now start.“
- Během aktualizace budou LED kontrolky na kameře blikat.
- NEVYPÍNEJTE kameru, dokud nezačne znovu nahrávat (Continuous Recording). Mohlo by dojít k trvalému poškození zařízení.
Opakujte tyto kroky i s jinou micro SD kartou
Ještě před odesláním zboží se nás zeptejte, pokusíme se Vám najít řešení na dálku. Nebo zkuste najít řešení na našem centru nápovědy, popřípadě na Help Centru Vueroid.
Zboží připravte a bezpečně zabalte. Přiložte reklamační formulář s krátkým popisem závady, kopií nákupního dokladu a číslo vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz. V případě pozáručního servisu přiložte průvodní dopis s popisem závady
Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: STANDOL s.r.o. - reklamace, Novolipanská 82, 103 00, Praha 10 – Lipany. Před odesláním si prosím přečtete reklamační řad.
Zboží prosím zasílejte pouze nuže uvedenými dopravci:
- Balíkovna – Balík Do Ruky Adresa: STANDOL s.r.o., Novolipanská 82, 103 00, Praha 10 – Lipany
- Balíkovna - výdejní místo Adresa výdejního místa: Do Hlinek 754/7, 103 00, Praha-Kolovraty, TENISOVÝ AREÁL CIHELNA
- Zásilkovna – výdejní místo (ID 27134) Adresa výdejního místa: Do Hlinek 754/7, 103 00, Praha-Kolovraty, TENISOVÝ AREÁL CIHELNA
- Zásilkovna (Balíkovna) – ALZABOX (ID 19563) Adresa umístění ALZABOXU: Nad Zbrojnicí 390/1, 103 00, Praha-Kolovraty
POZÁRUČNÍ SERVIS
Ještě před odesláním zboží se nás zeptejte, pokusíme se Vám najít řešení na dálku. Nebo zkuste najít řešení na našem centru nápovědy, popřípadě na Help Centru Vueroid.
2. Příprava zboží k odeslaní
Zboží připravte a bezpečně zabalte. Přiložte průvodní dopis s popisem závady. Servis přístrojů BlackVue provádíme výhradně v Koreji. Doba opravy přístroje je cca 30 prac. dnů.
3. Odesílání zboží
Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: STANDOL s.r.o. - reklamace, Novolipanská 82, 103 00, Praha 10 – Lipany. Před odesláním si prosím přečtete reklamační řad.
Zboží prosím zasílejte pouze nuže uvedenými dopravci:
- Balíkovna – Balík Do Ruky Adresa: STANDOL s.r.o., Novolipanská 82, 103 00, Praha 10 – Lipany
- Balíkovna - výdejní místo Adresa výdejního místa: Do Hlinek 754/7, 103 00, Praha-Kolovraty, TENISOVÝ AREÁL CIHELNA
- Zásilkovna – výdejní místo (ID 27134) Adresa výdejního místa: Do Hlinek 754/7, 103 00, Praha-Kolovraty, TENISOVÝ AREÁL CIHELNA
- Zásilkovna (Balíkovna) – ALZABOX (ID 19563) Adresa umístění ALZABOXU: Nad Zbrojnicí 390/1, 103 00, Praha-Kolovraty
Pro informací o ceně pozáruční opravy přístrojů VUEROID prosím nás kontaktujte.
Cena opravy může být bez konzultace se zákazníkem navýšena max. o 20 %. V případě navýšení odhadové ceny za opravu víc než o 20 % bude tato skutečnost oznámena zákazníkovi a vyžadován jeho písemný souhlas. Zákazník se může o průběh u opravy sám zajímat na adrese provozovny nebo na reklamace@blackvue.cz. Na opravené součástí přístroje poskytujeme 6-měsíční záruku. Prodávající při převzetí věci k opravě neodpovídá za data a informace kupujícího, jež jsou uložena na HD, pamětích, či dalších nosičích informací, jež jsou součástí věci přebírané k opravě, či jejich případné ztráty.
